Skip to content
No results
  • Home
  • Profile
    • VITA
    • Customer Voices
    • Fees
    • Contact
  • Consulting
    • Mission Statement
    • Revenue Management
    • Distribution
    • Consulting Marketing and Distribution
    • Data Protection Officer for Hotels
  • Lectures
    • Lecture Topics
  • Seminars
    • Seminar Topics
  • Blog / Knowledge
  • +49 172 6926789
  • de
  • Contact
  • Available days
  • Legals
  • Privacy Policy
Gabriele Schulze Marketing4Results
  • Home
  • Profile
    • VITA
    • Customer Voices
    • Fees
    • Contact
  • Consulting
    • Mission Statement
    • Revenue Management
    • Distribution
    • Consulting Marketing and Distribution
    • Data Protection Officer for Hotels
  • Lectures
    • Lecture Topics
  • Seminars
    • Seminar Topics
  • Blog / Knowledge
Book appointment
  • +49 172 6926789
  • de
Book appointment
Gabriele Schulze Marketing4Results
  • Lecture themes

Service and trust – the sales boosters in the digital age

Service and trust – the sales boosters in the digital age An entertaining lecture for entrepreneurs who want to make the best use of digitalisation. For entrepreneurs, it is a daily task to take advantage of opportunities and manage risks.…

  • Gabriele Schulze
  • 14. December 2016
  • Blog

Bookings in the conference market – fast change guaranteed!

Blog Hotelmarketing

Bookings in the conference market – fast change guaranteed!   On February 2, 2016, at the German Hotel Congress, I will moderate a proper MICE Elephant Round in my capacity as editor of the conference. Meetago, MICE Portal, and Expedia…

  • Gabriele Schulze
  • 14. December 2015
  • Blog

If the price-parity is carried to the grave

Preisstartegie

What would you say if Edeka, Reichelt, Aldi, Aral, and Lidl deny the price for a Milka Chocolate table and Kraft Foods, the manufacturer of the Milka chocolate, supports this agreement with a full heart? Would you call the cartel…

  • Gabriele Schulze
  • 14. December 2014
  • Knowledge

Trade Fair Marketing: 10 tips for more success as exhibitors

messestand

Trade Fair Marketing: 10 tips for more success as exhibitors Trade shows have lost nothing of attractiveness. You can only make mistakes, because trade fair appearances are not exactly one of the most cost-effective sales promotions. For this reason, in…

  • Gabriele Schulze
  • 14. December 2014
  • 1 Comment
Prev
1 … 4 5 6 7
jetzt Termin vereinbaren

So finden Sie mich

  • Ilmenauer Str. 2A
    14193 Berlin

Kontakt

  • info@marketing4results.de
  • +49 172 6926789

marketing4results

  • Home
  • Profile
  • Consulting
  • Lectures
  • Seminars
  • Blog / Knowledge

News & Wissen

Realignment in the Hospitality Industry: From Revenue Manager to Performance Manager

Distribution with effect, the skilful multi-channel sale

The use of artificial intelligence in hotels

Fend off cyber threats

  • Contact
  • Available days
  • Legals
  • Privacy Policy

Copyright © 2025 by marketing4results

Gabriele Schulze Marketing4Results
Cookie-Zustimmung verwalten
Um dir ein optimales Erlebnis zu bieten, verwenden wir Technologien wie Cookies, um Geräteinformationen zu speichern und/oder darauf zuzugreifen. Wenn du diesen Technologien zustimmst, können wir Daten wie das Surfverhalten oder eindeutige IDs auf dieser Website verarbeiten. Wenn du deine Zustimmung nicht erteilst oder zurückziehst, können bestimmte Merkmale und Funktionen beeinträchtigt werden.
Funktional Always active
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten Dienstes zu ermöglichen, der vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünscht wird, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Die technische Speicherung oder der Zugriff ist für den rechtmäßigen Zweck der Speicherung von Präferenzen erforderlich, die nicht vom Abonnenten oder Benutzer angefordert wurden.
Statistiken
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu statistischen Zwecken erfolgt. Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Marketing
Die technische Speicherung oder der Zugriff ist erforderlich, um Nutzerprofile zu erstellen, um Werbung zu versenden oder um den Nutzer auf einer Website oder über mehrere Websites hinweg zu ähnlichen Marketingzwecken zu verfolgen.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Einstellungen ansehen
{title} {title} {title}